Qual o significado de "cooking and caking"?

Qual o significado de "cooking and caking"?

É uma expressão. Não achei em dicionário nenhum de inglês on-line.

CENTENAS DE EXPRESSÕES DO INGLÊS
Preparamos um plano de estudos para ajudar você a dominar centenas de palavras e expressões do inglês em tempo recorde. EXPERIMENTE AGORA
3 respostas
Donay Mendonça 23 107 1.6k
Olá Slovardzen,

Acredito ser "cooking and baking".Uma tradução possível seria "cozinhar e assar".

*Com mais contexto pode-se fazer uma melhor interpretação.

;)
O trecho que não entendi. Não acho essa expressão em lugar algum.

"I totally agree with this because it serves several purposes. One, a group can have discussions and not worry about the subject matter or offending other members. If their forums are "blocked", there's no danger of someone "wandering" in only to be offended. Two, it allows those who have become close friends to discuss relative, sensitive, adult (if they choose), and/or personal subjects (or whatever) in a more comfy/private "room". Three, there's less chance of someone dashing in, butting in, offending, and then dashing off, solely for the purpose of disruption or discord. And finally, it gives the group an "outlet" of sorts, so they can basically keep the "drama" or personal discussions (that do not pertain to cooking and caking) there, and not be posting it all over the place (i.e unintentionally hijacking other posts/threads) (hmmmm hijacking, that reminds me of another thread I want to post....) "
Donay Mendonça 23 107 1.6k
Olá Slovardzen,

"...ou discussões pessoais que não dizem respeito ao assunto ali."

"...or personal discussions that do not pertain to cooking and caking there."

Obs:O assunto é provávelmente culinária.Pelo número de ocorrências no google não me parece comum.

Bons estudos!