Correção para pedroedwarddixon: Where I work currently

Olá, Meu nome é Pedro, tenho 21 anos e trabalho na Asian Tech como desenvolvedor de softwares desde 2013, Estamos localizados em Bangkok, Tailândia, e os funcionários trabalham na sede principal e ao redor do mundo, Eu gerencio o time de desenvolvimento, que é responsável pelo desenvolvimento geral dos softwares, Desde que eu comecei a trabalhar lá, as vendas aumentaram em 50%, gerando $800,000 de lucros, Eu venho desenvolvendo novos projetos para aumentar ainda mais as vendas nesse ano, anteriormente, eu trabalhei como gerenciador de vendas numa empresa brasileira chamada Positivo, onde eu tive uma incrível feedback dos lideres e dos funcionários, eu acredito que lidar com diferentes pessoas e personalidades me levaram a ser mais sensato sobre nosso publico alvo atual e um melhor profissional voltada para o cliente.

Tentativa de tradução:
Hello, My name is Pedro, I’m 21 years old and I’ve been working for Asian Tech as a software developer since 2013, We are based in Bangkok, Thailand, the staff works at our Headquarter and around the world, I manage the development team, which is responsible for the general development of softwares, Since I’ve started working there, the sales increased by 50%, generating $800,00 of profits, I’ve been developing new projects to increased even more the sales this year, Previously, I’ve worked as a Sales Manager for a Brazilian company called Positivo, Where I had an outstanding feedback from the leaders and staff,
I believe that dealing with different people and personalities led me to be more sensible about our current target audience and a better customer-oriented professional.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49095 21 73 1138
Sugestões de correção:

Hello, My name is Pedro, I’m 21 years old and I’ve been working for Asian Tech as a software developer since 2013. We are based in Bangkok, Thailand. The staff works at our headquarters and around the world. I manage the development team, which is responsible for the general development of softwares. Since I started working there, the sales have increased by 50%, generating $800,00 of profits. I’ve been developing new projects to increase sales even more this year. Previously I worked as a Sales Manager for a Brazilian company called Positivo, where I had outstanding feedback from the leaders and staff.
I believe that dealing with different people and personalities allowed me to become better-informed about our current target audience and also a better customer-oriented professional.

Bons estudos.