Como dizer "Eu vim para somar, não dividir" em inglês

Simon Vasconcelos 4335 7 85
Não tenham medo da disciplina. Eu vim para somar, não dividir, ou seja, eu quero multiplicar o conhecimento que vocês já têm. Tenham isso em mente e vocês aceitarão e gostarão da matéria.
MENSAGEM PATROCINADA Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 15 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores e linguistas certificados. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
2 respostas
Ordenar por: Data

PPAULO 55880 6 43 1002
Don´t ever be afraid of the subject. My goal/aim here is that you might count me on to use/share my experience and knowledge to work together in a collaborative learning environment.

========================
The knowledge you already might have, perhaps some of you need improve/maximize its understanding by praticising it, or by seeing alternative approaches etc.

It could end in the first paragraph, above. The second was just a complement, or addition of sorts. (not to be confused with addiction...)

+++++++++
Comments are welcomed and appreciated, I know I am prone to make it more lenghty than it should be. ;)

Telma Regina 23305 9 60 586
My suggestion:

I'm here to add not divide, I mean, I want to multiply/increase the knowledge you already have.
Get that in mind and I'm sure you'll all enjoy the subject.