Como dizer "São Patrício" em inglês

Como eu posso fazer está pergunta: como é celebrado o dia de são patricio?

Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
3 respostas
  Resposta mais votada
2 19
“Como eu posso fazer está pergunta: como é celebrado o dia de são patricio?”

As a proud descendant of Irish immigrants to New York I would like to answer this question. But first I will ask it in English.

How is St Patrick’s Day celebrated in New York? Or, how do New Yorkers celebrate St. Patrick’s Day? Or, how does a typical Irish-American family celebrate St. Patrick’s Day?

Every March 17th New York City has the biggest St. Patrick’s Day parade in the world. Suburban teens cut school to attend and sneak alcohol. It’s a carnival atmosphere in the city. At night office workers fill the bars and have a lot of fun. Everybody wears green whether they are Irish or not. In the smaller towns there are parades and parties often on the weekend before St. Paddy’s Day. In my small town we had a parade on Saturday with bands, dancers and civic groups and politicians marching down Main Street. Afterward there was a party at the firehouse.

A typical Irish-American family celebrates St. Patrick’s Day by serving corned beef and cabbage and playing Irish music.
Anúncio Cambly Gostou da dica? Agora é hora de praticar!

Utilizar o inglês em interações reais levará você à fluência mais rápido. Pensando nisso, o nosso parceiro está oferecendo 15 minutos de aula grátis, não perca essa oportunidade. O link abaixo ativa o cupom!

Cupom: 15 minutos de aula Grátis!
2 28 365
How does Saint Patrick´s day is celebrated?
15 61 498
Hi there:
Minha sugestão:

How is celebrated St. Patrick's day?
Or
How do they celebrate Saint Patrick's day?
:geek:
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!