Correção de Nota de Agradecimento

Olá,
eu preciso escrever uma nota de agradecimento e gostaria de saber se tem algo que preciso corrigir.
A nota de agradecimento é esta aqui:

Hi,
Just a quick email to thank you for the travel you provided me, it was amazing.
Probably this was the best travel I have ever done, I will never forget.
I hope we can to do it again.

Estou no inicio de meus estudos e minha maior dificuldade é escrever e falar em ingles, com muito esforço espero melhorar hehe.

Obrigado.

Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
7 respostas
Donay Mendonça 22 102 1.5k
Olá McO,

Just a quick email to thank you for the trip you that you made possible,it was amazing.Probably it was the best trip I have ever made,I will never forget it.I hope we can do that again.

Boa sorte!
Olá, to precisando de uma correção de gramática no meu texto, se alguem puder me ajudar agradeço.

Writing:

Since I left high school, I've been studied a lot.
I stayed at university for five long years and now I've more long years to learn english.
In my free time I have made differents thing, like riding a bike os meet some friends.
But I haven't been in touch with many friends from high school for years but I'd love to hear from you, so send me an email.

obrigado.
T+
Olá Mco,

I´ve been studying a lot since I finished high school.
I´ve been at university for five long years now, and I have a few more long years to learn english.
In my free time I have done different things,like riding a bike or meeting some friends.
But I haven't been in touch with many friends from high school for years and I'd love to hear from you, so send me an email.

Bons estudos!
Olá, preciso de mais um help, se puderem me ajudar seria ótimo.
Preciso de correções no seguinte texto:

I like natural and calm place and my favourite place is a city near of São Paulo called XXX where I can relax having contact with nature and listening the birds.
It's a lovely place to go in especial in the summer because I can enter in the pool and sunbathe.
XXX is a very special place for me. It's a place where I can escape from the noisy and crowded city where I live. It's a beautiful and peacefull place and I always feel better when I go there.

Obrigado!!!
Olá Mco,

Algumas correções:

I like natural and calm places and my favourite one is in a city near São Paulo called XXX where I can relax having contact with nature and hear the birds sing.
It's a lovely place to go to especially in the summer because I can swim in the pool and sunbathe as well.
XXX is a very special place to me. It's a place where I can escape from the noisy and crowded city where I live. It's a beautiful and peaceful place and I always feel better when I go there.

Boa sorte!
Anúncio Você tem medo de falar inglês? - Se você já estudou inglês mas ainda se sente inseguro(a) saiba que o primeiro passo é se expor ao idioma. Converse grátis por 15 minutos com um professor de inglês nativo, você vai se surpreender o quanto isso pode fazer a diferença.

Começar agora!
Olá donay mendonça,
obrigado por todas as correções até o momento.

Tenho mais um writing e, se possível, gostaria de algumas correções.

For your (Pela sua) letter you must be flu. Don’t worrying don’t is swine flu because you don’t have high fevers and coughs.

You should stay at home and rest. Is important you have a good alimentation like eat fruit and vegetable in order to give you more vitamins so you can improve faster.

Maybe you should making hot drinks to make you feel better.
If the symptoms do not do away in three days come to my office (consultório).

Attention,
Doctor M.

Obrigado!!!
Olá MCO,

From your letter,I think you must have (the) flu. Don’t worry about it ,it isn´t swine flu because you don’t have high fevers and coughs.

You should stay at home and rest.It Is important that you eat right.Fruit and vegetables contain vitamins that will help you improve faster.

Maybe you should prepare hot drinks to make you feel better.
If the symptoms do not go away in three days,come to my office.

Boa sorte!
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!