Correção de texto: The one thing I will never forget

The one thing I will never forget

All christmas, my friends and I usually participate of a Secret Santa. And, one of my friends always speculates me about who I'm giving a gift for. However, last year, he was the one. In order to prevent he suspected it, I ask him to help me to buy the gift. That was a very nice Secret Santa, but the one thing I will never forget is the face of my friend when he realized that the gift he help me to buy actually was to him.
Editado pela última vez por Donay Mendonça em 15 Ago 2013, 12:40.
Razão: Formatação necessária

Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
2 respostas
Donay Mendonça 22 102 1.5k
Sugestões de correção:
Every Christmas, my friends and I usually participate in a Secret Santa. And, one of my friends always speculates about who I'm giving a gift to. However, last year, he was the one. In order for him not to suspect it, I asked him to help me to buy the gift. That was a very nice Secret Santa, but the one thing I will never forget is the face of my friend when he realized that the gift he helped me to buy was actually for him.
Thanks! :-)
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!