Are you a hypochondriac?

Regras do fórum

Practice English here, messages in Portuguese are not allowed.
Avatar do usuário Flavia.lm 3885 1 9 86
Question: Are you a hypochondriac?

Examples of answers:

- I just... Well... Sometimes I like to overprotect myself...
- Actually I hate taking medicines!
- Of course not. I just take this forty three different medicines because I want to be sure I won't feel any pain.

Now it's your turn!
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário Lucas PAYNE 260 7
I am not, but my girlfriend certainly.
She has bad habits about that.
Hi everyone,

Before answering, I suggest you to take this quiz first:

http://www.gotoquiz.com/are_you_a_hypochondriac :mrgreen:
Hello everyone,

I took the quiz suggestioned by Ravenna and that said I am not hypochondriac, to be exact I am 8% hypochondriac, what is normal, according to the result. But I take some vitamins every day, my mother thinks they are important to me, because according to her I am easy to get flu, thus taking vitamins will prevent me even better than only counting on healthy foods. To be honest, I guess she is correct about that, for the past six months I didn't get any flu, what means a remarkable record for me.

See you guys and gals!
ENG_rafael escreveu:I took the quiz suggestioned by

Hi Rafael,

A small correction ----> the past form of suggest is suggested- not suggestioned ;)

Good luck!
Oh, thank you for corrected me^^
See you!
I made mistake again =/
... thank you for correcting me...
I have a hypochondriac friend who always says: "I don't like the meds but the meds like me" :D
Ravenna escreveu:I have a hypochondriac friend who always says: "I don't like the meds but the meds like me" :D

Are you talking about me, Ravenna? haha (your phrase reminds me of Marilyn Manson...)
MENSAGEM PATROCINADA Há quanto tempo você estuda inglês? Já passou por sua cabeça que você pode estar estudando de uma forma que dá pouco ou quase nenhum resultado? Que tal fazer um intensivo de inglês de 180 dias e recuperar o tempo perdido? Em 6 meses você pode elevar o seu inglês a um novo patamar.

Clique aqui para conhecer o curso!
Misha7 escreveu:Are you talking about me, Ravenna? haha (your phrase reminds me of Marilyn Manson...)

:D I bet MM is a freaking hypochondriac.