Correção de texto: Trajeto para o Curso de inglês

Olá, gostaria que analisem meu texto e caso tenha algo errado que pudessem me ajudar.

"Hello. For me to arrive at English course from my house, first I turn left on Agua Grande street, then, I cross the street and I follow to the right in the Bras de Pina avenue. On the way back, usually, I and my husband ate a hamburger, and we are going. Last week, on Tuesday I don't remember what we ate but on Thursday ate a hamburger sure! That's it, Bye "

A ideia era de explicar como chego da minha casa no curso de inglês e o que costumo fazer nesse trajeto;/o que fiz semana passada.
Agradeço as explicações,

Att,
Ana Carolina
Avatar do usuário Telma Regina 22575 8 59 566
Minhas correções:

"Hello. This is the way from my home to the English school.
I first turn left into Água Grande street, then, I cross over and follow to the right on Bras de Pina avenue.
*Usually my husband and I eat a burger on the way.
Last Tuesday I don't remember what we ate, but on Thursday we had a hamburger for sure!
That's it. Bye "

*Você disse que é o que você está acostumada a fazer no trajeto de ida para a escola, portanto não pode ser "on the way back", concorda?
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!