Como dizer "Gostar de alguém de graça" em inglês

Eu faço isso por você porque eu gosto de você de graça. Você é como se fosse meu filho.

Anúncio Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu nível de inglês. Perder o medo de se comunicar é o primeiro passo para a fluência. Cadastre-se na Cambly e experimente o método sem compromisso.

Iniciar Conversação
3 respostas
  Resposta mais votada
3 17 182
Suggestion:

I do this for you simply because I like you. You're like my child.

(At some altogether loftier level, E. B. Browning said "I love thee purely" -- http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15384.)
Anúncio Cambly Gostou da dica? Agora é hora de praticar!

Utilizar o inglês em interações reais levará você à fluência mais rápido. Pensando nisso, o nosso parceiro está oferecendo 15 minutos de aula grátis, não perca essa oportunidade. O link abaixo ativa o cupom!

Cupom: 15 minutos de aula Grátis!
6 47 1.1k
I don´t know why, I feel like you are family to me, that´s why I am going to do that without seeking/asking anything in return.

I do like you/I just like you, no strings attached. That´s why I am going to (help you out/do that for you etc).

I don´t do that to everyone, you might be lucky today, because I am going to help you as you were a child of mine.

By doing you a favour like this I am honestly being a big friend of yours, it´s not everyone that do that. Sometimes not even friends (do it).

I don´t do that everyday, your lucky star/fate might be smiling at you right now and I just liked your ways.

I am going to do that for you, for nothing; just because I feel like it. In a way, I trust my feelings that you would do that for me as well.

=======
And there are plenty of ways to say that somebody decided to be nice/sympathetic/understanding/helpful towards you in a disinterested (seeking no personal advantage). As if the stars were treating you well...
6 47 1.1k
I am going to do that just because I click with you, it doens´t happens everyday.
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!