Correção de texto: Mobility proposal

Olá! o texto é uma proposta de mobilidade que será enviada para uma candidatura a bolsa de intercâmbio, agradeço muito se alguém puder corrigir ou sugerir alterações! :)

Mobility proposal
As mentioned before, my goal is learn about how create more sustainable cities, in order to improve people's quality of life. The subjects I chose are the following:
Landscape Ecology (Ecologia da Paisagem), that will help me to understand the functioning of the natural and humanized ecosystems and how management(gerenciá-los) them.

Techniques and Building Materials (Técnicas e Materiais de Construção), so I can know the different materials, their environmental impact and therefore, choosing the most appropriate for the landscape design.

Water in the Landscape Design (Água no Projeto de Arquitetura Paisagista), because there are many water resources in my country, but their landscape potential is not put to use. Besides, it would be very important to me learn/to learn how to intervene on/in the watercourses, in order to avoid problems like overflow, very common in the rainy periods.

Finally, I have chosen two practical subjects: Introduction to Spatial Planning (introdução ao ordenamento espacial) and Landscape Project (projeto de arquitetura paisagísta).

Em português:
Proposta de mobilidade
Como mencionado anteriormente, meu objetivo é aprender sobre como ajudar a criar cidades mais sustentáveis, no sentido de melhorar a qualidade de vida das pessoas. Essas são as disciplinas que escolhi:

ECOLOGIA DA PAISAGEM, que me ajudará a entender o funcionamento dos ecossistemas naturais e humanizados e como maneja-los de forma correta.

Água no projeto de Arquitetura Paisagista, porque existem muitos recursos hídricos no meu país, mas seu potencial paisagístico não é aproveitado de forma satisfatória. Além disso, vai ser de grande importância para mim aprender a intervir nos cursos d’ água de modo evitar problemas como alagamentos, muito comuns nos períodos chuvosos.

TÉCNICAS E MATERIAIS DE CONSTRUÇÃO, para que eu possa conhecer os diferentes materiais de construção, seus impactos no ambiente e escolher o mais adequado ao projeto.

E por fim, escolhi duas disciplinas práticas: INTRODUÇÃO AO ORDENAMENTO DO TERRITÓRIO e projeto de arquitetura paisagista.

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Telma Regina 22725 9 58 570
My corrections to your text are shown below:

Mobility proposal

As mentioned before, my goal is to learn about the creation of more sustainable cities, in order to improve people's quality of life. The subjects I chose are the following:

Landscape Ecology, that will help me to understand the functioning of the natural and humanized ecosystems, and how to manage them.

Techniques and Building Materials, so I can learn about different materials, their environmental impact, and therefore, choosing the most appropriate ones for landscape design.

Water in Landscape Architecture Design because there are many water resources in my country, but *sometimes their landscape potential is not effectively used. Besides, it would be very important for me to learn how to intervene regarding watercourses, in order to avoid problems like overflowing which is very common during rainy periods.

Finally, I have chosen two practical subjects: Introduction to Spatial Planning and Landscape Architecture Project.

*Try not to generalise.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!