Como dizer "Estar negativado" em inglês

Eu estou negativado a mais de um ano. Então, eu gostaria de saber por quanto tempo um consumidor pode permanecer negativado junto a órgãos de proteção ao crédito.

Estar negativado = Não ter crédito no comércio

Teste de Nível Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
5 respostas
Henry Cunha 3 17 182
I have been / without credit access / credit-blocked / credit-denied / for more than a year.

(You could use "I am...", but the present perfect is good usage here. To be really really emphatic: "I have been and still am..." does the job.)

These will do, but there may be an ever better expression that doesn't come to mind at the moment.
Thomas 7 60 288
And there is a cultural problem. In Brazil, many stores extend credit. In the USA most stores rely on credit cards such as VISA, MasterCharge, American Express, etc. Typically, only the larger stores issue credit these days.
Donay Mendonça 22 102 1.5k
Opção:

''Estar negativado'' pode ser dito com "have bad credit". Sugiro usar "I have bad credit" para falar "eu estou negativado''. Quanto à frase sugerida "eu estou negativado há mais de um ano", minha sugestão seria "I've had bad credit for more than a year.''

''So, I've had bad credit for a while due to being irresponsible, in school, and unemployed.'' [Default Judgement in Florida]

Bons estudos!
Ainda:

"To have a bad/low credit score."
Se diz " to have a Derogatory Mark" .

Segue a definição:

Derogatory marks are negative records on your credit report that can damage your credit and generally stay on your credit report for seven years or more. They may sound scary, but don't bury your head in the sand. If you have a derogatory mark listed on your credit report, learn more about how these marks work below.

Num contexto: "you can have derogatory marks removed from your credit report "

" I discovered that there was a derogatory mark on my credit report"
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!