Correção de texto: I study in Gec Republica...

Boa noite, pessoas do fórum :)
Sou novo aqui, e este é meu primeiro post aqui, no caso, em relação a uma dúvida ou melhor, em relação a minha insegurança em relação a este pequeno texto. Eu faço curso de inglês, a um tempinho já, e como todo final de semestre tenho de fazer 3 provas. Oral, escrita e auditiva. Venho aqui pra pedir a opinião de vocês em relação ao meu texto, da prova oral, que se trata sobre a minha escola, peço a vocês opiniões, se ficou incoerente, se é melhor mudar tal coisa. Bom, este é o texto :

I study in Gec Repulica do Peru. It is a public school right beside of my house. I stay seven hours a day there, for five days a week and i have seven classes with 1 hour each one. In seven classes , i study lots of subjects like math, portuguese, science, chemical, physical education, history, geography and sometimes some elective subjects i choosed . My favorite subject is history because in history classes i learn many interesting things like the history of my country and other many things. I would like to have chemical classes in a laboratory, with chemical experiments but i don't have that kind of class in my school.

Grato, Willian.
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário Redseahorse 8000 1 13 143
I study AT Gec Repulica do Peru. It is a public school right beside of my house AND I stay THERE seven hours a day, five days a week. I have seven classes with 1 hour each one, WHERE I study lots of subjects like math, portuguese, science, chemical, physical education, history, geography and sometimes some elective subjects THAT I CAN CHOOSE . My favorite ONE is history, because I CAN learn many interesting things, SUCH AS the history of my country and other SEVERAL things. I would like to have chemical classes in a laboratory, with chemical experiments, but LAMENTABLY, I don't have that kind of class in my school.