Correção para luisrsn: My Introduction

--Texto em Português--

Olá,

Meu nome é Luis Ribeiro. Sou baiano mas atualmente moro em Goiânia.

Trabalho na área de informática e preciso do inglês no meu dia a dia. Eu gostaria de ter aulas particulares de inglês mas como atualmente eu não posso, procuro me manter em contato com o idioma pra estar em constante aprendizado.

O meu objetivo de estudar no English Experts é entender a proposta e melhorar o meu conhecimento do inglês.

-- Texto Traduzido (Sem ajuda do Tradutor)--

Hi,

My name is Luis Ribeiro. I'm from Bahia but acttually I living in Goiânia.

I work in TI area and I need using English daily. I would like to have English particular class but acttually I can't, then I try to stay in contact with the language to stay learning.

My goal to study on English Experts is understand the proposal and improve my knowledge about English.

-- Texto Traduzido (Com ajuda do Tradutor)--

Hello,

My name is Luis Ribeiro. I'm from Bahia but I currently live in Goiânia.

I work in computer science and I need English in my daily life. I would like to take private lessons in English but as I currently can not, I try to keep in touch with the language to be in constant learning.

My goal in studying English is to understand the proposal and improve my knowledge of English.

Mais Votada Mais Votada

Avatar do usuário Donay Mendonça 49095 21 73 1138
Sugestões de melhoria para o texto:

My name is Luis Ribeiro. I'm from Bahia but I currently live in Goiânia.

I work in computer science and I need English in my daily life. I would like to take private lessons in English but it's not possible at the moment. I try to expose myself to the language to be in constant learning.

My goal in studying English is to understand the proposal and improve my knowledge of the language.

Bons estudos.
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário PPAULO 39205 6 32 684
My name is Luis Ribeiro. I'm from Bahia but acttually I am living in Goiânia. [you could write Goiania, though.]
OR
My name is Luis Ribeiro. I'm from Bahia but I am now living in Goiânia.

I work in the TI area and I need to use English daily. [though, I prefer this wording: "I work in the TI area and I have to use English daily/in a daily basis."]
When you say you need it´s impearative that you do that, perhaps you are forced to. Whereas if you say you have to, perhaps you work with something that involves reading or other kind of contact with the language.

I would like to take English classes, but at the moment it isn´t possible. Then I am trying (or I will try) to learn by myself and be in contact with English in a permanent basis.

My goal is to supplement my learning with the English Experts and improve my (*)skills with the wealth of information that I can find here.

*my (English) skills, it´s implicit here.

Let´s wait for further improvement, certainly there are room for betterment of the text.