Correção de texto com comparativos em inglês

It's a writing exercice using comparations.

Thank you for help!

My brother and me

I'm older than my brother. I was born two years before him but he is taller than me. People say he is more interesting tham me, they think it because he talks more than me. My girlfriend have said that I'm smarter than him but he is funnier than me. I'm more educated than him but he is better paid.
MENSAGEM PATROCINADA Para aprender mais sobre os Tempos Verbais baixe agora o: Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um resumo bem estruturado para revisar os conceitos que você aprendeu na escola.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49085 21 73 1138
Algumas sugestões de correção:

My brother and me

I'm older than my brother. I was born two years before him but he is taller than me. People say he is more interesting than me. They think it is because he talks more than me. My girlfriend said that I'm smarter than him but he is funnier than me. I'm more educated than him but he is better paid.

Dica: educated(educação escolar); polite (boas maneiras).
donay mendonça

Thank you.
Here is how I would write this:

My brother and me

I'm older than my brother. I was born two years before him but he is taller than me. Some people say he is more interesting than me because he talks more than me. My girlfriend says that I'm smarter than him but he is funnier. I have more education than him but he is better paid.