Correção de texto: Do you'd like to meet me?

Hi, I am Higor, was born in 1994, from Goiânia, in Brazil.
I really like to learn English, but my English isan't good.
I am here, cause I'd like to learn English everytime, I think that here, I can learn more and more.
So, I am 19 years old, I am in a course of English of Senai, before I never do a course of language, this is my first contact with English.
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário Artful Dodger 4500 6 13 103
Would you like to meet me?
Hi, I am Higor; I was born in 1994, in a Brazilian town named Goiânia. Though I really like to learn English, my knowledge is not good yet.
I am here because I would like to learn English all the time. On this website, I think I can develop my skills continuously.
So, I am 19, and have been attending an English course at SENAI. Before this class, I had never had any contact with the language.

Tentei apenas corrigir os erros, sem alterar demais a sua forma de escrita.
Recomendação: ao escrever, tente fazer com que seu texto siga um fluxo lógico, sem repetições desnecessárias.
Uma boa sequência seria: Apresentação => Razões pelas quais você quer aprender inglês => seus contatos com a língua => expectativas para o futuro.

Cheers!
Hi, my name is Higor, was born in 1994, from Goiânia, in Brazil.

I really like to learn English, but my English isn't good.

I am here, cause I'd like to learn English every time, I think that here, I can learn more and more.

So, I am 19 years old, I am in a course in English of Senai, before I've never done a course of language, this is my first contact with English.
Avatar do usuário PPAULO 39175 6 32 684
Wolves, just a little correction if I may.

So, I am 19 years old, and have been attending an English course at SENAI.
So, I am 19**, and I am taking an English course at SENAI.
[** way more colloquial, tough.]

I have never taken an English/a language course before/
I have never taken English classes before. /I have never taken language classes before.
[To my thinking, it´s more natural...no! more colourful!...ah, doesn´t matter what I think. Just that it´s another way. Okay?:) ]
PPAULO it's O.k, eu não tinha vista isto, e que eu ainda tenho mania de falar pensando em português, por isso usei o verbo do em vez de take, até esqueci de colocar a palavra I antes do was born, mas quando vi isso, já tinha enviado.
Eu sei bem o que é isso, acontece comigo o tempo todo. Quando estamos rodeado de pessoas que falam português (ou qualquer língua-mãe) é normal que a gente sinta a influência de L1 (a primeira língua que aprendemos) sobre L2 (a língua que estamos tentando aprender). Com a prática, muita prática, a gente chega lá.
Boa sorte nos estudos.
Obrigado todos vocês!
You are welcome.