Correção de Texto para fórum de programação

Escrevi esse texto em inglês para um fórum de programação, é o meu primeiro e quero ver se tem algum erro, obrigado:

What tool and API I should do the download here?

I am newbie in Eclipse and in programing (in english too) and I want to start in programing with Android apps, but I cant install the SDK in the Eclipse, I'm getting too errors mensages. Does you can help me, please?

(Sorry for possible english erros, I'm enjoying the holidays to study english and programing)
MENSAGEM PATROCINADA Aprenda dicas sobre os tempos verbais em inglês! Baixe agora o seu Guia Grátis de Tempos Verbais em Inglês. Ele contém um ótimo resumo para revisar todos os conceitos.

Clique aqui e saiba como baixar!
Avatar do usuário gian2hard 2270 1 7 50
Suggestion

What tool and API should I download?

I am newbie in Eclipse and in programing (in english too). I want to start programing Android apps, but I'm having trouble installing the SDK in the Eclipse, I'm getting two errors messages. (Insert error messages here)
Any thoughts?

Thanks

(Sorry for possible english erros, I'm enjoying my holidays studying english and programing
Thank you!
Avatar do usuário PPAULO 39205 6 32 684
Little grammar point:

(Sorry for any possible English mistakes, it´s out of haste a little bit. Because while I'm enjoying my holidays I am studying English and programming.)

One must close parentheses, capitalize the E in English and double the Ms in "programming".
You´re forgiven, though, because you are an admitted newbie! :P
Congrats on your interest for both subjects and to make good use of your free time.

(Sorry for possible english erros, I'm enjoying my holidays studying english and programing