Correção de texto sobre escolha de laboratórios

Boa tarde,

Estou me inscrevendo para um curso de verão na Suiça e um dos documentos necessários é um em que preciso explicar por que tenho interesse nos três laboratórios onde quero desenvolver o projeto do curso. Alguem poderia me ajudar a ver se está tudo certo?

Muito obrigada

1st interest lab: Gönczy Lab
I became interested in this laboratory because of its research activities focused on the processes that ensure the integrity of the genome during the cell division and because of the high quality of their publications.

2nd interest lab: Lingner Lab
My interest in this lab is due to its line of research: the study of telomeres, which are important in the formation and maintenance of tumor cells. Also, I am interested in the different techniques that are performed in this laboratory as those involving nucleic acids.

3rd interest lab: Brisken Lab
I am interested in this laboratory because they are studying breast cancer, a type of cancer that is studied in my laboratory. Furthermore, the model used by the laboratory seems to be very interesting.
MENSAGEM PATROCINADA Você sabe como está o seu nível de inglês? Teste agora GRÁTIS em apenas alguns minutos.

Clique aqui para iniciar o Teste Online!
Avatar do usuário Donay Mendonça 49115 21 73 1138
Mariana,

Seu texto ficou claro. Eu não faria nenhuma alteração.

All laboratories that I have chosen are from the Swiss Institute for Experimental Cancer Research (ISREC), because cancer is my main scientific interest.

1st interest lab: Gönczy Lab
I became interested in this laboratory because of its research activities focused on the processes that ensure the integrity of the genome during the cell division and because of the high quality of their publications.

2nd interest lab: Lingner Lab
My interest in this lab is due to its line of research: the study of telomeres, which are important in the formation and maintenance of tumor cells. Also, I am interested in the different techniques that are performed in this laboratory as those involving nucleic acids.

3rd interest lab: Brisken Lab
I am interested in this laboratory because they are studying breast cancer, a type of cancer that is studied in my laboratory. Furthermore, the model used by the laboratory seems to be very interesting.
Muito obrigada!