To set aside: Uso em frase

FranBouvier 5
Eu tenho uma lição de inglês , mas não estou conseguindo responde-la gostaria que alguem me ajudasse ( não sei se esse é o Topico apropiado)

* Where did the land come from to build this park ? (to set aside) - Preciso usar o q esta dentro dos parenteses mas não sei como respondeiria.

Obrigada!
MENSAGEM PATROCINADA Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 15 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores e linguistas certificados. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!
2 respostas
Ordenar por: Data

Thomas 14640 7 59 287
* Where did the land come from to build this park ? (to set aside) - Preciso usar o q esta dentro dos parenteses mas não sei como respondeiria.

The land was given to the city by Colonel Griffith. He set aside several acres for the construction of an observatory, a zoo, and an open-air Greek-style theater. The rest of the land was intended to be used as a public park.

The land has belonged to the city for many years, and was set aside for use as a park in 1887.

The city purchased the land over twenty years ago with money it had set aside for that purpose.

to set-aside = to reserve, keep for a specific purpose,

FranBouvier 5
Thank uuuu !!