Como dizer ''Assumir um relacionamento" em inglês

Natlari 5
Como falar Assumir um relacionamento sem medo ?
Cambly Brasil - Mensagem Patrocinada Precisa melhorar a conversação do inglês? Cadastre-se agora na Cambly e faça 15 minutos de aula grátis com um professor nativo. É rápido e fácil!

Começar agora!
8 respostas
Ordenar por: Data

claudiomf74 90 1
Dependendo do contexto, eu usaria alguma dessas formas: "I assume a relationship without fear", "Take on a relationship without fear" ou "To assume a relationship without fear."

Marcio_Farias 12580 1 23 212
Mais algumas:

"I've brazenly started an amorous relationship with my gorgeous, unmarried neighbor."
"I've brazenly developed an emotionally appropriate relationship with the lady that had beaten me to the panic button."

PPAULO 57765 6 43 1029
It could also be expressed in the following words: "to be in a relatioship without fear" or "getting into a relationship without fear" (the former express it better, though).

And there´s another situation that is comparable in some cases, the fear of commitment relationship. The one that goes well, until the "commitment word" gets into the way...and then one of them, instead of accepting he/she runs for the mountains!

Natlari 5
Thanks a lot guys!

jorgeluiz 4545 1 6 91
To go on/be/get in/ a steadfast relationship

Cheers!

xylo 10
Como dizer "assumir um relacionamento" em inglês?
Ou "ele não me assume"/"ele não assume o nosso relacionamento"?

PPAULO 57765 6 43 1029
He doesn´t make it official with his girlfriend.

They are dating, but he doesn´t call her his girlfriend.

He has been seeing that girl, but he doesn´t (publicly) acknowledge her as his girlfriend.

And other ways.

Donay Mendonça 62300 22 99 1511
Se 'assumir um relacionamento' for tornar ele público, recomendo 'make a relationship public'.

"I've been dating a guy for two months. He doesn't want to make our relationship public, even though most people already know about it." (therecord.com - canada)

That's it!

Curso English Experts Há quanto tempo você estuda inglês? Já passou por sua cabeça que você pode estar estudando de uma forma que dá pouco ou quase nenhum resultado? Que tal fazer um intensivo de inglês de 180 dias e recuperar o tempo perdido?

Clique aqui para conhecer o curso!