Como dizer "eu tenho 1.90 m" em inglês

josneywat 6
I measure 1.90 m.

I stand 1.90 m in my socks (sem meus sapatos)

I'm 1.90 tall.

And that's all.

Anúncio Você tem medo de falar inglês? - Se você já estudou inglês mas ainda se sente inseguro(a) saiba que o primeiro passo é se expor ao idioma. Converse grátis por 15 minutos com um professor de inglês nativo, você vai se surpreender o quanto isso pode fazer a diferença.

Começar agora!
5 respostas
mili
well if somebody ask me how tall am I.... I would just say: 5/3 (5 foot 3inches)

...

How tall are the national average height of men in America?

The average male American mens height is 177 cm, which is 69.7 inches, which is approximately 5 foot - 10 inches tall. (for white males*).

...
So far studies have also shown that the average height for an American man is 69.1 inches (5 feet 9.1 inches) and the average height for an American woman is 63.7 inches (5 feet 3.7 inches).

google search...
josneywat 6
I wonder why the US of A keeps their different measurement while the whole world has the French measurement. The same applies to Fahrenheit versus Celsius.
mili
jones do you have msn?...add me milihack@hotmail.com...we can talk more about it...
josneywat 6
Well, thanks. I'll add you to my list as soon as I get connected.
Hello, people!

Sou iniciante, mas diria assim.

I have 1,90 meters tall (shoesless).

Antonio Lima
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!