Como dizer "o bem e o mal andam lado a lado" em inglês

20
Olá,

Como dizer "o bem e o mal andam lado a lado" em inglês? Alguém pode me ajudar com essa frase?

Tks!
7 respostas
Ordenar por: Data

Resposta aceita Resposta aceita
59325 21 98 1431
Olá Pessoal,

Sugestão: Good and evil go together.

Boa sorte!
MENSAGEM PATROCINADA Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 15 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores e linguistas certificados. O resultado sai na hora e com gabarito.

Iniciar o Teste Online!

660 1 2 7
Hi there!

maybe: There's no good without evil or evil without good

Take care

Daniel

4040 1 10 93
"Good and evil work together"

5240 2 15 111
My suggestion:

Good and evil walk hand in hand.

Bye!

20
Good and evil are always together.

51850 6 42 941
Other ways:

"There cannot be good without bad."

Without the bad, there would be no good. Without the sad there would be no happy.
Without the pain there would be no joy. Without the hate there would be no love.
Without you there would be no me. Without your eyes you wouldn't be able to see.
Why cant you just see that I love you, with all my heart. That without you there isn't a me.
Im just a lost soul trying to fit into a world that I don't belong in without you.

Unknown quotes

==========================================
I agree with you Breck, in part, though. There are times that good and evil are like water and oil, so they don´t go hand in hand in such cases.

But then, there circumstances in wich they have to, they say that to govern a leader have to work with the good and the evil, or the not-so-good. If he had to purge all that was evil and bad, there would be no government, just an unruly mob.

50 2
Good and evil go hand in hand.

MENSAGEM PATROCINADA Quer aprender inglês sozinho, mas não sabe como? Faça o download do guia Como Aprender Inglês Sozinho da English Live. Nele você encontrará dicas de aprendizagem por meio da leitura e também como tirar proveito de séries e filmes para expandir seu inglês.

Download do Guia em PDF - Grátis!