Correção de diálogo "I am a student..."

Hey! this is my first post here, when I found this page I almost fall down... gee! The best english tips we can have here and sure i gonna make my english better thans you guys!

O diálogo é entre dois amigos, essa dúvida surgiu quando tentei explicar que eu sei que a vida de estudante não é fácil rsrsrs mas acho que o meu texto além de vários erros está longo demais. Como eu posso explicar sem parecer metida ou menosprezando alguém? e outra dúvida.. qd te chamam de honey estão te zuando?

Person A: I am a student, no money for this honey!

Person 2 :Hey, I know how is to be a student! Also I'm a student rsrsrs
I have scholarship and this is great, but I share a house, so I need pay my buils, and my parents can't help me if this.
I work with some brazilian rock bands on backstage production.(Independents bands)
I enjoy a lot this job, is free-lancer and I can study.... Normally I work on weekend, like now I made one show and come to home just right at moment. The best part is: I finish my college (faculdade) in midle next year... an then I not to be more a student, I come a be a unemployed kkkkkk Brazilian joke... sad but true.

Muito Obrigada!
Thanks so musch!
Alice

ENTENDENDO AS HORAS EM INGLÊS
Nesta aula, a professora Camila Oliveira ensina vários macetes para você nunca mais se confundir na hora de dizer as horas em inglês. ACESSAR AULA
4 respostas
Ordenar por: Data
Donay Mendonça 25 137 1.7k
Desbloqueie 2 respostas agora e todos os dias
Ao se cadastrar, você ainda poderá fazer perguntas, marcar tópicos como favoritos, votar nas melhores dicas e muito mais.
CENTENAS DE EXPRESSÕES DO INGLÊS
Preparamos um plano de estudos para ajudar você a dominar centenas de palavras e expressões do inglês em tempo recorde. EXPERIMENTE AGORA