Heavy on puppy fat - Tradução em português

Simon Vasconcelos 15 403
The first thing my mum told me when she got out of hospital was that I looked chubby. I was heavy on puppy fat and a solid month of dad-food, so she bought me a new bike and I rode every day, as fast as I could for as long as I could. She filled my school bag with dried fruits and cereal bars and zero-fat yogurts, until I told her that I could eat more healthily if I bought food at school, so she sent me each day with money for lunch. I'd bring it home each evening and stash it under my bed.

TESTE DE NÍVEL
Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito. INICIAR TESTE
3 respostas
Ordenar por: Data
Desbloqueie 2 respostas agora e todos os dias
Ao se cadastrar, você ainda poderá fazer perguntas, marcar tópicos como favoritos, votar nas melhores dicas e muito mais.
Telma Regina 9 67 609
Telma Regina 9 67 609
TESTE DE NÍVEL
Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito. Você ainda ganha o eBook sobre o Verbo Get em seu e-mail. INICIAR TESTE