Pinko media - Tradução em português

Classicists may add that performers in the Athenian Theatre of Dionysus scooped everyone by more than 2,000 years, when they hired people to cheer or jeer to influence the audience and judges of their tragedy and comedy contests.
The innovation of laugh tracks in early television shows kindled the fears of some cold war-era politicians that the pinko media was trying to surreptitiously control the masses.
Psychology researchers jumped on the new phenomenon of "canned" laughter, confirming that laugh tracks do indeed increase audience laughter and the audience's rating of the humorousness of the comedy material, attributing the effect to sometimes baroque mechanisms (deindividuation; release restraint mediated by imitation; social facilitation; emergence of social norms, etc).

TURBINE SEU VOCABULÁRIO! Aposente o caderninho de vocabulário, use a tecnologia como aliada nos estudos. Ao assinar o English Plus você poderá utilizar o Meu Vocabulário: um aplicativo desenvolvido pela equipe do English Experts para guiar você no aprendizado de novas palavras, phrasal verbs e expressões.
Meu Vocabulário Dashboard
QUERO CONHECER
1 resposta
Thomas 7 60 288
pinko = somewhat communist, very liberal
media = newspapers, radio and TV news programs