Como dizer "Não temos controle de nada nessa vida" em inglês

Pessoal, estou lendo alguns livros sobre meditação em português e estou tentando traduzir algumas coisas para inglês. Alguém poderia me ajudar? Desde já, obrigada. :)

Anúncio Descubra seu nível de inglês em 15 minutos! - Converse grátis por 15 minutos com um professor e verifique como está o seu inglês.

Começar agora!
3 respostas
Thomas 7 60 288
We have no control over anything in this life.
PPAULO 6 47 1.1k
And (among many other possible ways):

Sometimes life throws you a unexpected curve/curve balls, there are so many things (and unforeseen circumstances) beyond our control.
Sometimes just let it go, chill out.
PPAULO 6 47 1.1k
In fact, if we think long and hard about it, we see that it´s (sometimes) a rethorical statement of sorts (almost a chiclé as well). Since, we have some "control" (choice etc) over some aspects of our life...

To illustrate that, say, a guy goes to work in the morning his GPS shows that a given freeway has a traffic jam, the radio announces that there are a traffic jam, then he chooses to go there...it´s his call. Some hours afterwards, he can´t complain about life being beyond one´s control. :?
Ainda precisa de ajuda? Confira algumas opções:
  1. Clique no botão "Responder" (abaixo) e faça sua pergunta sobre este assunto;
  2. Faça uma nova pergunta;
  3. Converse grátis com um professor nativo por 15 minutos: Saiba como!