E>P Breaking dawn (17)

" We were on the beach ...." I trailed off, pulling back to look with tear-filled eyes at his anxious angel's face, dim in the darkness. I stared at him broodingly as the unreasonable grief began to ebb. (106 - 107) (she started to talk about her dream with Edward but stop and looked at him).

Nós estávamos na praia... Eu parei , e olhei com os olhos cheios de lágrima para sua face angelical, ofuscada pela escuridão. Eu encarei-o taciturnamente como se uma tristeza inesperada começasse a emergir.

Carefully, I peeked thought my eyelashes. He was staring up at the dark ceiling, his arms behind his head. I pulled myself up on my elbow so that I could see his face better. (108)

Cuidadosamente, eu espiei entre meus cílios. Ele estava olhando o teto escuro, com os braços atrás da cabeça. Eu coloquei me apoiei no meu cotovelo para que pudesse ver sua face melhor.

So you seduced you all-too-willing husband. That's not a capital offense." (110)

- Então você seduz seu tão desejado marido. Isto não chega a ser um pecado.

"Weird," I said after swallowing a scorching bite. " This place is messing with my apettite." And my dreams, and my already dubious balance. (111)

- Estranho, eu disse depois de engolir uma grande mordida. - Este lugar está bagunçando meu apetite. E os meus sonhos e meu já duvidoso equilíbrio.

" Wow, I guess we need to find a place to live and stuff, too." (111)

Wow, eu acho que precisamos encontrar um lugar para viver e "stuff" também.

"I don't spend my free time plotting like some people do." (111)

- Eu não gasto meu tempo "plotting" como algumas pessoas fazem.

"Yes, heaven forbid I not be protected from tanks." (112) (heaven forbid: está se referindo a Edward)

Sim, céu proibido eu não preciso ser protegida de tanques.

EBOOK VERBO GET Faça um teste de inglês e descubra seu nível em 10 minutos! Este teste foi desenvolvido por professores experientes. O resultado sai na hora e com gabarito. Você ainda ganha o eBook sobre o Verbo Get em seu email. INICIAR TESTE
2 respostas
Aline 1
Hi there

"I don't spend my free time plotting like some people do." (111)

De acordo com o dicionário Cambridge:
Plot- To plan to do something bad

"Eu não gasto meu tempo conspirando/tramando como algumas pessoas fazem" (111)

I hope that helps
Hug
To plot also means to put a point on a graphic, and also on somewhere else, from which point, one could infer that "to get plotting" is the same as to get pointing out errors, or even characteristics that don't match your ideas or expectations. (which is exactly the what Aline has just said, but with a little bit of sense constructing ;)).

Well, I do actually have no idea of what book is under discussion, but "stuff" may have something concerned to furniture, clothes, and things that one usually get when buying a new house.

Best Regards,
Rubens